Endelig klar for å iverksette denne siden!

Velkommen til deg som leser. Jeg har lenge gått og tenkt og vurdert frem og tilbake om hva, hvordan og når. Etter å ha lest et innlegg i BT | Preik i går fant jeg ut at nok er nok, denne siden må opp og ut!

Image

Innlegget dreide seg om Barneklinikken på Haukeland og fortalte om opplevelser til foreldre med sykt barn. Les den her: http://blogg.bt.no/preik/2013/03/13/16642/

Min idé med dette er:

– å lage oversiktlig informasjon om kroppen generelt

– beskrive ulike sykdommer

– gi generelle tips og råd

– dele ekte, hjertefølte historier

– systematisere dette, gjøre det lettlest og tydelig for alle – og ikke minst tilgjengelig når du trenger det.

Jeg vil være en som er med på å forbedre informasjonen om kropp og helse, og en brobygger mellom helsevesenet og deg.

Har du en historie du ønsker å dele med meg og som vi sammen kan dele med de som vil lese, send meg gjerne en e-post: lena@klbdesign.no

Legg igjen en kommentar

