Vaksiner, – skal, skal ikke?

Dette er et tema som jeg synes er viktig å få mer informasjon om. Jeg har derfor laget en side for dette som heter Vaksiner.

vaksine

Jeg vil på denne siden samle andre nettsider med nyttig informasjon. Gjør det du føler er rett for deg og dine.

Les mer på siden Vaksiner, der har jeg lagt ut en rekke linker til forskjellige artikler som kan fortelle mer om vaksiner. Noen er for, andre er i mot.

Det er viktig å få frem at jeg, og sikkert mange flere, ikke på noen som helst måte tror at helsepersonell med vilje ønsker å «skade» oss med vaksiner. Jeg tror de handler med beste intensjoner og ønsker å forhindre sykdommer. Jeg tror også at det er på tide å ta en grundig evaluering av de mest gitte vaksinene og gjennomgå både innhold og kartlegge bivirkninger og resultater om mulig.

Kom gjerne med synspunkter og linker til andre sider. Jeg vil gjerne få frem alle sider av saken. Også de sprø. Jeg synes det er viktig å få vite hva som blir sagt, uansett hvor sprøtt det er, og selvfølgelig vite hvorfor det er sprøtt og feil. Det er tross alt dette man får høre og som gjør oss usikre. Vi ønsker jo alle det beste for våre barn og det synes jeg er det viktigste utgangspunktet for denne siden.

Legg igjen en kommentar

