Brødskala-kalulator til hjemmelagde brød

Det er jammen meg mye bra du kan finne på det store vide Internett!

Første gang jeg har lagd rugbrød. Foto: Lena Borge
Første gang jeg har lagd rugbrød. Foto: Lena Borge

Jeg er i gang med å teste ut hjemmebakte brød og vil jo gjerne vite hvor grov de er. Og heldigvis finnes det faktisk en kalkulator der du kan finne ut av dette. Genialt!

Bare legg inn oppskriften og vips så ser du hvor grovt det er!

http://www.brodogkorn.no/brodskala-kalkulatoren/

brodskala

Står også mange bra tips her: http://www.brodogkorn.no/nyheter/hvordan-bake-et-godt-grovt-brod/ Hadde nok vært lurt av meg å lese dette før jeg startet i dag!🙂

Legg igjen en kommentar

